.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه ممانعت از حضور هواداران خونه به خونه در دربی مازندران؛
وقتی صورت مسئله پاک می شود؛ به همین راحتی!
شمال نیوز : اگر نیامدن هواداران یک تیم در دربی چاره کار بود قطعا تا به حال تهران 17 میلیونی با ورزشگاه یک صد هزار نفری به این فکر و ایده نوین در ورزش فوتبال رسیده بود و شما نخستین کاشفان حل فرمول تعارض هوادارن در شهرآورد نبودید...
وقتی صورت مسئله پاک می شود؛ به همین راحتی!

شمال نیوز : تنها دو روز مانده به یکی از مهیج ترین بازی های فوتبال استان مازندران و لحظه شماری هواداران خون گرم و پرشوری که برای نشستن بر روی سکوهای داغ فلزی ورزشگاه وطنی در این گرمای سوزان فصل انجیرپزان دیگر کم طاقت شده اند.

 

به گزارش شمال نیور ، حال با نزدیک شدن به این دیدار، خبری مبنی بر تصمیم گیری هیئت فوتبال شهرستان قائم شهر با پیشنهاد کمیته شورای تامین شهرستان صادر گردید که طی آن هواداران بابلی جایگاهی در ورزشگاه قائم شهر ندارند !

 
در واقع شورای تامین به دلیل حواشی بازی فصل گذشته دو باشگاه به این پیشنهاد روی آورده که با استقبال هیئت فوتبال نیز رو به رو شده است.

 
اما جالب اینجاست یک هیئت ورزشی بیشترین تلاش خود را برای پرشورتر کردن یک رقابت صورت می دهد ، در بسیاری از شهر ها و استان ها برای جذابیت بیشتر و هدایت تماشاگران و ورزش دوستان به استادیوم ها هزینه های زیاد ، تبلیغات فراوان و کارهای بسیاری انجام می دهند، اما در عین ناباوری مسئولان فوتبال استان مازندران به جای تمهیدات درست و اصولی ، فرهنگ سازی و کمک به ایجاد فضاهای سالم در ورزشگاه کار را بر خود آسان و به سادگی حضور هواداران حریف را ملغی کردند !

 
هرچند از این دست تصمیمات غیرمنطقی کم ندیده ایم اما این یک رویه اشتباه است که هوادارانی را از حق قانونی خود به دلیل ضعف مدیریت بحران خودمان محروم کنیم و به جای حل مسئله به دنبال پاک کردن صورت مسئله باشیم !

 
اگر نیامدن هواداران یک تیم در دربی چاره کار بود قطعا تا به حال تهران 17 میلیونی با ورزشگاه یک صد هزار نفری به این فکر و ایده نوین در ورزش فوتبال رسیده بود و شما نخستین کاشفان حل فرمول تعارض هوادارن در شهرآورد نبودید.

     
امروز تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر یکطرفه تشویق می کنند و قطعا فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل و اگر دو تیم همچنان در این لیگ بمانند این رویه ناصواب تکرار خواهد شد و جذابیت دربی ها و تشویق های متقابل هوادارن کم کم از بین خواهد رفت و جای خود را به تماشای لایو در اینستاگرام و فضای مجازی خواهد داد، در حالی که صندلی های ورزشگاه همچنان خالی مانده است .

 
ورزش ها بیش از آنکه جنبه سلامتی ایفا کنند می توانند فرهنگ کار تیمی ، مدیریت و ایثار را در بازیکنان و هم صدایی و اتحاد را در بین تماشاگران با تزریق روحیه و شادابی و نشاط ترویج نمایند البته در شرایطی که مسئولانی با مدیریت قوی و خلاق در راس کار قرار گیرند نه فقط صرفا تجربه بالا داشته باشند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.